سخن زیبا


با تو نیستم...

به خودت نگیر،اصلا تو یکی نخوان...

دارم با خودم زمزمه میکنم...

با خودم حرف میزنم

دلگیـــــــــــرم از آدم هایی که

می آیند ومی روند و

پشت سرشان را هم نگاه نمی کنند

نمیبینند پشت سرشان

به جای کاسه ی آب،

اشک ریخته می شود...

به جای خداحافظی بغض می کنم...

از تو دلگیــــــــــر نیستم

رفتن حق آدم هاست!!!

خدا


دعا می کنم زیر این سقف بلند ، روی دامان زمین


هر کجا خسته شدی یا که پر غصه شدی

دستی از غیب به دادت برسد

زیباست که آن دست خدا باشد و بس ….!

جلب محبت



براي جلب محبت و دوستی

سوره انشراح رو به شکل زیر می نویسین و به بازوی راستتون می بندید

اسم مادر لازمه و اعراب گذاری هم نمی خواد... اگر اسم مادرش رو هم نمی دونید حوا بنویسید

 

بسم الله الرحمن الرحیم الم نشرح لک صدرک یا مجید ووضعنا عنک وزرک یا مجید الذی انقض ظهرک یا قدیر یسرا امری و رفعنا لک ذکرک یا رافع الق محبتی فی قلب ( اسم طرف و اسم مادرش مثل زهرا بنت فاطمه) فان مع العسر یسرا یا مجید ان مع العسر یسرا یا میسر و یسر اموری فاذا فرغت فانصب یا مجید و الی ربک فارغب فقال انی اجبت حب الخیر اللهم اقض حوائجی

حافظ

وفاکنیم وملامت کشیم و خوش باشیم

                              که در طریقت ما کافریست رنجیدن