سخن زیبا
با تو نیستم...
به خودت نگیر،اصلا تو یکی نخوان...
دارم با خودم زمزمه میکنم...
با خودم حرف میزنم
دلگیـــــــــــرم از آدم هایی که
می آیند ومی روند و
پشت سرشان را هم نگاه نمی کنند
نمیبینند پشت سرشان
به جای کاسه ی آب،
اشک ریخته می شود...
به جای خداحافظی بغض می کنم...
از تو دلگیــــــــــر نیستم
رفتن حق آدم هاست!!!
به خودت نگیر،اصلا تو یکی نخوان...
دارم با خودم زمزمه میکنم...
با خودم حرف میزنم
دلگیـــــــــــرم از آدم هایی که
می آیند ومی روند و
پشت سرشان را هم نگاه نمی کنند
نمیبینند پشت سرشان
به جای کاسه ی آب،
اشک ریخته می شود...
به جای خداحافظی بغض می کنم...
از تو دلگیــــــــــر نیستم
رفتن حق آدم هاست!!!
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و هشتم آبان ۱۳۹۲ ساعت 12:18 توسط بهنام
|