خیانت به عشق

جای قول و قرارهایمان امن است ، زیر پاهای تو &&&
******** اس ام اس خیانت به عشق ********
به تو که فکر می کنم
بی اختیار به حماقت خود لبخند می زنم
سیاه لشکری بودم در عشق تو
و فکر می کردم بازیگر نقش اولم
تسلیت قلب صبورم &&&
ادامه مطلب...
اس ام اس عاشقانه با هم بودن
اس ام اس عاشقانه باحال جدید
اس ام اس عاشقانه بی وفایی
اس ام اس عاشقانه با کلاس
اس ام اس عاشقانه بی وفایی
شعرسیگار

خمیازههای کشدار، سیگار پشت سیگار
شب گوشهای به ناچار، سیگار پشت سیگار
این روح خسته هر شب، جان کندنش غریزیست
لعنت به این خودآزار، سیگار پشت سیگار
ادامه دارد......
اس ام اس های فازسنگین سیگار(سری اول)

خیالت تحقق می یابد با کمی تنهایی و پاکتی سیگار …
ادامشم توادامشه!!!
سخناني از حضرت علي (ع) (قسمت اول)
سخنان بسیار آموزنده
ادامه......
جمله های جالب وخواندنی از وایس
چند سخن آموزنده
برو ب ادامه مطلب
سخنان ناب ویکتور هوگو
چقدر عاقلند آنهایی که در عشق احمق اند.
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
عذاب وجدان ، بدتر از مرگ در بیابان سوزان است.
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
هر چه از کوه بالاتر می رویم ، چشم انداز گسترده تری می بینیم.
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
لطف زن مانند ماسه خطرناک است.
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
هرچه خدایی نیست ، فرو ریختنی است.
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
یک پرنده کوچک که زیر برگها آواز میخواند برای اثبات خدا کافی است.
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
بزرگترین آزمون گیرنده ، خداست و کوچکترین آزمون دهنده ، بنده ی خدا.
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
روزی جهانیان ،همه دست برادری به یکدیگر خواهند داد و آن روزی است که بدبختی و تیره روزی در گستره جهان یافت نخواهد شد.
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
از لابه لای شدیدترین تاریکی ها ، نور راستی برافروخته می شود.
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
آنچه میگویی بکن و آنچه میکنی بگو!
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
لغزش انسان تدریجی است . بدیها در وجود ما ،پای حاضر و آماده و نامرئی دارند .حتی کسانی که از ما با ظاهر پاک و آراسته ، چنین ویژگیهایی دارند.
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
اگر نمیخواهی تو را بیازمایند ، کار خود را درست انجام بده .
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
هر زن پاکدامنی ،زیبا و دلپسند است.
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
زندگانی گل است و عشق ، عسل آن.
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
هر کس ارزش خود را خود تعیین میکند.
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
اگر چشم و هم چشمی در زندگی بشر نبود ،نه نوآوری میشد نه کشفی.
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
عشق ، زیبا و زشت نمیشناسد.
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
اگر انسان بتواند رنج را نیز به مانند شهری ترک گوید،می تواند
خوشبختی را از سر گیرد.
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
ازدواج چیز شگفت آوری است،گاه شیران را روباه و گاه روبهان را شیر میکند.
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
جان آدمی چه اندوهگین است ،هنگامی که اندوهش از عشق است.
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
چقدر باشکوه است که دوستت بدارند و به مراتب باشکوه تر است که دوست بداری!
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
بدون دادگری هیچگونه پیش داوری درست نیست.
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
در نوشتن از آنچه دیگران نوشته اند ، نباید یاری خواست ،بلکه از جان و دل خویشتن است که باید یاری جست.
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
به کسی عشق بورز که لایق عشق تو باشد نه تشنه عشق … چون تشنه عشق روزی سیراب می شود.
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
مانند پرنده باش که روی شاخه سست و ضعیف لحظه ای می نشینید و آواز میخواند و احساس میکند که شاخه می لرزد ،اما به آواز خواندن خود ادامه می دهد زیرا مطمئن است که بال و پر دارد.
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
بیش از آنکه خزان از راه برسد ، از هر بهار بهره مند شو .
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
زندگی شما از زمانی آغاز میشود که افسار سرنوشت خویش را در دست گیرید
سخن زیبا
به خودت نگیر،اصلا تو یکی نخوان...
دارم با خودم زمزمه میکنم...
با خودم حرف میزنم
دلگیـــــــــــرم از آدم هایی که
می آیند ومی روند و
پشت سرشان را هم نگاه نمی کنند
نمیبینند پشت سرشان
به جای کاسه ی آب،
اشک ریخته می شود...
به جای خداحافظی بغض می کنم...
از تو دلگیــــــــــر نیستم
رفتن حق آدم هاست!!!





