برف

زیباترین عکس های زمستان winter river snow


جاده برفی Snowy Road

داره برف میاد به اسمون نگاه کن هروقت برف سیاه بارید بهم خبر بده ، اون موقع من دیگه دوستت نخواهم داشت.


لیز خوردن بهونه ایست تا دست هایی رو که دوست داری محکمتر فشار بدی, روز زمستونیتون قشنگ!

خیانت به عشق

جای قول و قرارهایمان امن است ، زیر پاهای تو &&&


******** اس ام اس خیانت به عشق ********


به تو که فکر می کنم
بی اختیار به حماقت خود لبخند می زنم
سیاه لشکری بودم در عشق تو
و فکر می کردم بازیگر نقش اولم
تسلیت قلب صبورم &&&

ادامه مطلب...

ادامه نوشته

اس ام اس عاشقانه


ادامه نوشته

اس ام اس عاشقانه


ادامه نوشته

اس ام اس عاشقانه با هم بودن


ادامه نوشته

اس ام اس عاشقانه باحال جدید


ادامه نوشته

اس ام اس عاشقانه بی وفایی


ادامه نوشته

اس ام اس عاشقانه با کلاس


ادامه نوشته

اس ام اس عاشقانه با معنی


ادامه نوشته

اس ام اس بامزه عاشقانه


ادامه نوشته

اس ام اس عاشقانه بی وفایی


ادامه نوشته

شعرسیگار

خمیازه‌های کش‌دار، سیگار پشت سیگار

شب گوشه‌ای به ناچار، سیگار پشت سیگار

این روح خسته هر شب، جان کندنش غریزیست

لعنت به این خودآزار، سیگار پشت سیگار

ادامه دارد......

ادامه نوشته

اس ام اس های فازسنگین سیگار(سری اول)


خیالت تحقق می یابد با کمی تنهایی و پاکتی سیگار …


ادامشم توادامشه!!!



ادامه نوشته

سخناني از حضرت علي (ع) (قسمت اول)

ادامه..........

ادامه نوشته

سخنان بسیار آموزنده

نبردهای زندگی همیشه به نفع قویترین ها پایان نمی پذیرد بلكه دیر یا زود برد با آن كسی است كه بردن را باور دارد

ادامه......

ادامه نوشته

سخن زیبا

جمله های جالب وخواندنی از وایس

جمله های جالب وخواندنی از وایس:

برای مشاهده خودرابه زحمت انداخته وبه ادامه مطلب رجوع کنید!

ادامه نوشته

چند سخن آموزنده

گاهی باید فرو ریخته شوی برای ” بنای جدید”

برو ب ادامه مطلب


ادامه نوشته

سخنان ناب ویکتور هوگو

           جملات کوتاه و قصار ویکتور هوگو

 چقدر عاقلند آنهایی که در عشق احمق اند.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

عذاب وجدان ، بدتر از مرگ در بیابان سوزان است.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

هر چه از کوه بالاتر می رویم ، چشم انداز گسترده تری می بینیم.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

لطف زن مانند ماسه خطرناک است.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

هرچه خدایی نیست ، فرو ریختنی است.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

یک پرنده کوچک که زیر برگها آواز میخواند برای اثبات خدا کافی است.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

بزرگترین آزمون گیرنده ، خداست و کوچکترین آزمون دهنده ، بنده ی خدا.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

روزی جهانیان ،همه دست برادری به یکدیگر خواهند داد و آن روزی است که بدبختی و تیره روزی در گستره جهان یافت نخواهد شد.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

از لابه لای شدیدترین تاریکی ها ، نور راستی برافروخته می شود.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

آنچه میگویی بکن و آنچه میکنی بگو!

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

لغزش انسان تدریجی است . بدیها در وجود ما ،پای حاضر و آماده و نامرئی دارند .حتی کسانی که از ما با ظاهر پاک و آراسته ، چنین ویژگیهایی دارند.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

اگر نمیخواهی تو را بیازمایند ، کار خود را درست انجام بده .

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

هر زن پاکدامنی ،زیبا و دلپسند است.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

زندگانی گل است و عشق ، عسل آن.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

هر کس ارزش خود را خود تعیین میکند.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

اگر چشم و هم چشمی در زندگی بشر نبود ،نه نوآوری میشد نه کشفی.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

عشق ، زیبا و زشت نمیشناسد.

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

اگر انسان بتواند رنج را نیز به مانند شهری ترک گوید،می تواند خوشبختی را از سر گیرد.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

ازدواج چیز شگفت آوری است،گاه شیران را روباه و گاه روبهان را شیر میکند.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

جان آدمی چه اندوهگین است ،هنگامی که اندوهش از عشق است.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

چقدر باشکوه است که دوستت بدارند و به مراتب باشکوه تر است که دوست بداری!

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

بدون دادگری هیچگونه پیش داوری درست نیست.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

در نوشتن از آنچه دیگران نوشته اند ، نباید یاری خواست ،بلکه از جان و دل خویشتن است که باید یاری جست.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

به کسی عشق بورز که لایق عشق تو باشد نه تشنه عشق … چون تشنه عشق روزی سیراب می شود.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

مانند پرنده باش که روی شاخه سست و ضعیف لحظه ای می نشینید و آواز میخواند و احساس میکند که شاخه می لرزد ،اما به آواز خواندن خود ادامه می دهد زیرا مطمئن است که بال و پر دارد.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

بیش از آنکه خزان از راه برسد ، از هر بهار بهره مند شو .

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

زندگی شما از زمانی آغاز میشود که افسار سرنوشت خویش را در دست گیرید

سخن زیبا


با تو نیستم...

به خودت نگیر،اصلا تو یکی نخوان...

دارم با خودم زمزمه میکنم...

با خودم حرف میزنم

دلگیـــــــــــرم از آدم هایی که

می آیند ومی روند و

پشت سرشان را هم نگاه نمی کنند

نمیبینند پشت سرشان

به جای کاسه ی آب،

اشک ریخته می شود...

به جای خداحافظی بغض می کنم...

از تو دلگیــــــــــر نیستم

رفتن حق آدم هاست!!!

خدا


دعا می کنم زیر این سقف بلند ، روی دامان زمین


هر کجا خسته شدی یا که پر غصه شدی

دستی از غیب به دادت برسد

زیباست که آن دست خدا باشد و بس ….!

حافظ

وفاکنیم وملامت کشیم و خوش باشیم

                              که در طریقت ما کافریست رنجیدن